17 Mart'ta çıkacak olan Battlefield: Hardline, Battlefield ailesinin ilk polisiye oyunu. Geçtiğimiz günlerde açılan ücretsiz betasını denedik. İşte ilk izlenimlerimiz. Karşımıza ilk defa 2002 yılında Battlefield 1942 ile çıkan Battlefield ailesi, hala yoluna dolu dizgin devam ediyor. Üst seviye çoklu oyuncu desteğiyle, geniş alanda ve bol ekipman sayılarıyla savaş deneyimini FPS severlerle buluşturan Battlefield ailesi, bu sefer farklı bir karar ile karşımıza polisiye bir oyun ile geliyor. Bu sefer ordular değil polis ile soyguncular savaşıyorlar. Frostbite 3 ile Battlefield 4'e benzer ambians, farklı mekanik 17 Mart'ta resmen alınabilir olacak olan Battlefield: Hardline, Battlefield 4'ün izlerini taşıyor. Oyundaki menü araçlarının dizilimleri, yazıların fontları, ses efektleri, binalar, çevre tasarımları Battlefield 4 ile epey benzer. Aynı oyun motorunu kullansalar da, ilk beta izlenimlerimize göre oyun mekaniğinde farklılıklar hissediliyor. Battlefield: Hardline, şimdiye kadar en hızlı Battlefield olarak lanse ediliyor. Battlefield 4'ün mekaniklerinden sonra ilk biraz afallayabilirsiniz. Battlefield: Hardline'ı oynayış olarak Counter Strike GO ile Battlefield 3 arasına konumlandırabiliriz. Yani iki oyunun karışımı karşımıza Hardline'ı çıkarmış. Verimlilik yükselmiş Battlefield 4 ile beraber yaşanan verimlilik sorunları, DICE ve EA'in belini bükmüştü. Bir türlü düzelmeyen stabilite ve artmayan FPS değerleri, küçülen harita boyutlarıyla Battlefield: Hardline'ı daha verimli hale getiriyor. Görüntü kalitesi çok düşüş göstermese de oyun Battlefield 4'ten daha akıcı. Bunun sebebi ise oyun alanı daha dar. Ayrıca o kadar zaman geçti. Frostbite 3'e de biraz optimizasyon da yapsınlar bir zahmet!